Welcome to the "Dawn Of Battle"


Greetings to everyone,

"In a society that I hate deeply and scars my soul daily, the foundations and rules of which I deny, being likeable would mean that I am starting to look like it..."

This is the quote that I live by the last few years but come to think of it, I could as well be living by that particular quote all my life, without even knowing it.

The purpose of this blog is to gather all my thoughts in one place, nothing fancy, just a piece of me. The articles that I write are a blend of my experiences and thoughts.

I hope some of you enjoy what you read here and Ι welcome you all to walk down that road together.

5/8/12

Convixion & Deceptor (UK) & Mentally Defiled & Endless Recovery & Sacral Rage LIVE @ 7sins



Convixion & Deceptor (UK) & Mentally Defiled & Endless Recovery & Sacral Rage LIVE @ 7sins


Date: 11 Μαΐου 2012
Venue: 7SINS
Entrance: 5 euro
Show Starts: 20.00



H Eat Metal Records παρουσιάζει μια τίγκα Speed Metal βραδιά!

Convixion - Μετά από εφτάμηνη απουσία στα live δρώμενα της Αθήνας επιστρέφουν με τρελή όρεξη για αλητείες! 3 μέρες μετά ο ντράμερ τους Μάνος πάει στα στρατά. Άγνωστο το πότε θα τους ξαναδειτε live (και καλά)...

Deceptor (UK) - Ανερχόμενη underground μπάντα απο την Αγγλία. Έχοντας κυκλοφορήσει ένα από τα κορυφαιότερα demo των τελευταίων ετών, επισκέπτονται τη χώρα μας στην οποία έχουν ΗΔΗ δημιουργήσει κλειό οπαδών. Technical Heavy - Speed - Thrash με ποικίλες επιρροές... at its BEST!

Mentally Defiled - Γνωστοί και μη εξαιρεταίοι. Οι οπαδοί έχουν κάψει πολλές θερμίδες στα PIT με δαύτους! Moshpit Maniacs prepare yourselves for the Thrash Brigade...

Endless Recovery - Ανερχόμενοι πιτσιρικάδες που το thrash μιλάει και βγαίνει απο τις καρδιές τους! Μας απασχολήσαν τα μάλλα με το Liar Priest demo τους! Τόπο στα νιάτα.

Sacral Rage - Νέα μπάντα μεν, η οποία απαρτίζεται από γνωστά βρωμόσκυλα δε... Γνώριμες φάτσες του underground ενώσαν τις δυνάμεις τους σε μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ φονική Heavy - Speed μηχανή! Ελάτε νωρίς αλλιώς χάσατε...

Τιμή... 5 ευρώ. Όπως πρέπει να είναι οι τιμές στο Heavy Metal παλιοκουφάλες. Support the underground!!!


Facebook event: https://www.facebook.com/events/378661495505851/

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...